Filmy zdrada, małżeństwo, relacja matka-syn

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zdrada, małżeństwo, relacja matka-syn. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Mostowiakowie to wielopokoleniowa rodzina – są tu dziadkowie: Lucjan i Barbara, czwórka ich dorosłych dzieci: Maria, Marta, Marek i Małgorzata, którzy mają już swoje własne ogniska domowe. Członków rodziny łączy niegasnąca miłość i zrozumienie. Dzieci nieustannie znajdują oparcie w dziadkach, bez względu na wagę spraw, czasem zabawnych, często jednak bardzo poważnych. Są dla siebie nawzajem podpora i zachętą, zarówno dzieci dla rodziców jak i dla starszego pokolenia. Choć i w tej rodzinie zdarzają się spory a nawet kłótnie – mimo to potrafią znaleźć rozwiązanie do przyjęcia przez wszystkich. To miłość sprawia, że rodzina jest silna.
Tajemnicza kobieta - Isabella Ford, podróżuje sama w ciąży i w kiepskim stanie. Po drodze rodzi, a dziecko umiera. Kobieta je zakopuje i dociera do miasteczka Addisford. Tam spotyka Bena Wainwrighta, którego pyta o Archa Wilsona. Ben nie zna nikogo takiego, ale widzi, że kobieta jest w złym stanie i zabiera ją do swojego domu, przedstawia rodzinie i trzem synom. Dowiadując się, że Bella nie ma rodziny - rodzina Wainwright pozwala jej u siebie zostać. Bella przyciąga awanse braci, a gdy odnajduje się ojciec jej zmarłego dziecka, następuje tragedia.
Film zrealizowany na podstawie książki Richarda Yatesa. April i Frank Wheeler to młode małżeństwo mieszkające z dwójką dzieci na przedmieściach Connecticut w połowie lat 50. Oboje skutecznie maskują frustrację spowodowaną niemożnością spełnienia się zarówno w związku, jak i karierze zawodowej. Frank ugrzązł w dobrze płatnej, ale nudnej pracy biurowej, gospodyni domowa, April ciągle opłakuje stojącą kiedyś przed nią szansę na zrobienie kariery aktorskiej. Nie mogąc znieść przeciętności, jaka ich otacza, decydują się wyjechać do Francji, gdzie będą w stanie rozwijać swoją wrażliwość artystyczną wolni od konsumpcyjnych wymagań kapitalistycznej Ameryki. Kiedy jednak ich związek zamienia się w nieskończone pasmo sprzeczek, zazdrości i wzajemnych oskarżeń, ich podróż oraz marzenia o samospełnieniu stają w obliczu zagrożenia.


Od nowa

6,8
Grace i Jonathan Fraserowie żyją tak, jak zawsze chcieli. Pewnej nocy wszystko się zmienia w obliczu gwałtownej śmierci i łańcucha zaskakujących wydarzeń. Grace, nagle pozostawiona sama sobie, konfrontuje się z narastającą w jej w życiu katastrofą, która na dodatek ma charakter publiczny. Przerażona sytuacją, musi porzucić dotychczasowe życie i zbudować swój świat od nowa – dla siebie i swojego syna.
Każdy ma problemy z rodziną. Tomek (Maciej Stuhr) i Ania (Agnieszka Więdłocha) wreszcie decydują się na ślub. Wesele – na prośbę Ani – odbędzie się na wsi, u krewnych Tomka, z którymi ten od pewnego czasu nie utrzymuje kontaktów. Okaże się, że jego bracia (Borys Szyc) (Jakub Józefowicz) i matka (Maria Pakulnis) są jak włoska rodzina – każda rozmowa grozi wybuchem, a od wielkiej miłości do awantury jest czasami tylko krok. Do tego matka Ani (Danuta Stenka), która przyjeżdża na wesele z dużo młodszym partnerem (Aleksandar Milicevic), rozmija się z wyobrażeniami matki Tomka o statecznej teściowej dla syna. Nie zabraknie nowych problemów w życiu weselnych gości – Oli (Weronika Książkiewicz) i Bogdana (Tomasz Karolak), których małżeństwo zostanie wystawione na ciężką próbę przez raczkującego Mikołaja (Adam Światowiec), a także Zośki (Joanna Jarmołowicz), która polską wieś oglądała dotychczas tylko na Instagramie. Ale prawdziwą iskrą pod beczką prochu będzie dopiero niespodziewany przyjazd na ślub od lat niewidzianego ojca Tomka (Bogusław Linda).
Ned (Paul Rudd) to nieogarnięty, młody mężczyzna, który wychodzi z więzienia po tym, jak naiwnie sprzedał narkotyki policjantowi. Nie chcąc mieszkać z matką, włóczy się między swoim trzema siostrami, utrudniając im życie towarzyskie i mieszając się do ich prywatnych spraw.
Kilkanaście lat po wydarzeniach z drugiej części, dorosły już Alex odnajduje sarkofag cesarza Hana. Wkrótce po tym sukcesie odwiedzają go rodzice, którzy przez przypadek budzą uśpionego Hana. Ten nie tracąc czasu zamierza przebudzić armie swoich kamiennych wojowników, by przy jej pomocy zawładnąć światem. Na jego drodze staje jednak Rick z rodziną.
Ona przychodzi do niego w każdą środę późnym wieczorem. Na ulicy czeka na nią taksówka. Przychodzi tylko po to, żeby się z nim kochać. Nie rozmawiają ze sobą, nie pada ani jedno słowo. Trwa cisza, w której tylko patrzą na siebie. Żadne z nich nie chce się jednak wycofać i coś musi istnieć między nimi, skoro stają naprzeciwko siebie i w milczeniu kładą się na podłodze, obok stołu. O tej samej porze w następnym tygodniu ona znowu staje przed drzwiami. W pośpiechu zrzucają z siebie ubrania. Potem ona wychodzi. Nie spała, ale musiała się zdrzemnąć, czuł to, zanim gwałtownie się podniosła. On nie ma pojęcia, gdzie ona mieszka i skąd przychodzi. Ona przychodzi ponownie. Idzie prosto do sutereny, która jest pusta. Nie stać go na umeblowanie i dlatego na dywanie porozrzucał tylko kilka koców. To pokój, gdzie wszystko jest dozwolone, prócz wyjaśnień. Aż nadchodzi środa, kiedy Claire się nie pojawia. Jay postanawia dowiedzieć się czegoś więcej o swojej tajemniczej kochance.
Dla czwórki przyjaciół żyjących w latach 70-tych przyszłość na Long Island jawi się w szarych barwach o nazwie małże. Tak jak ich ojcowie oraz dziadowie młodzi mężczyźni różni, jak tylko można sobie wyobrazić poławiają mięczaki zarabiając na życie. Świadomi nadchodzących zmian i swoich możliwości wspólnie postanawiają zmierzyć się z życiem i zaryzykować! Zobacz jak nadają kurs własnej egzystencji!
Scenarzysta i reżyser Don Ross (Wojna płci) zrealizował komedię, analizując nieprzewidywalność miłości, w której głęboko pogrzebane tajemnice, stracone możliwości i zmarnowane drugie szanse dowodzą, że ostatnią rzeczą, jakiej możesz się spodziewać są szczęśliwe zakończenia.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…