Filmy narkotyk, dyskoteka, policja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje narkotyk, dyskoteka, policja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Andrzej „Andre” Kostynowicz (Peter J. Lucas) pracuje dla francuskich służb specjalnych jako zawodowy morderca. Pewnego dnia dowiaduje się nieoczekiwanie, że jest ciężko chory. Postanawia wrócić do Polski. Przed śmiercią zamierza odnaleźć dawną ukochaną i rozliczyć się z przeszłością. Szef zabójcy zleca mu zlikwidowanie warszawskiego biznesmena, Józefa Murana (Piotr Fronczewski), który naraził się Francuzom. Postanawia powiadomić policję oraz UOP. Sytuacja komplikuje się, kiedy szefem ochrony Murana zostaje komisarz Sobczak (Janusz Gajos), najlepszy policjant w stolicy…

Weekend

4,7
Świat dużych pieniędzy, przebiegłych mafiozów, cwanych policjantów i przystojnych gangsterów, a w tym świecie: błyskotliwy Max (Małaszyński), jego narwany brat Gula (Lewandowski), zabójcza Majka (Socha), dwie tajemnicze walizki i hektolitry sztucznej krwi, których nie powstydziłby się mistrz Tarantino.
Młody, ambitny didżej Dienis Orłow, z chęci szybkiego dorobienia się wstępuje na złą drogę. Dostaje propozycję zostania dilerem narkotyków. Zgadza się, ale szybko wpada w pułapkę. Z jednej strony bandyci, z drugiej milicjant major Dudajtis, który grozi, że jeżeli nie wyda gangsterów to pójdzie siedzieć...


Babel

7,5
Film Babel to połączone trzy historie, które rozgrywają się w Maroko, Japonii, Tunezji i Meksyku. Wszystkie swój początek mają w tajemniczej tragedii małżeństwa na wakacjach. Brak porozumienia pomiędzy bohaterami, tak jak w biblijnej opowieści jest główną przyczyną dramatów.
Scenariusz opowiada historię ojca, którego kilkunastoletnia córka została brutalnie zgwałcona, a sprawcy gwałtu, mimo ewidentnych dowodów winy, pozostają na wolności. W obliczu nieskuteczności wymiaru sprawiedliwości, ojciec, były kierowca rajdowy, bierze prawo w swoje ręce.
Lato w Nowym Jorku nigdy nie było bardziej upalne niż w 1977 roku - temperatura utrzymywała się niezmiennie powyżej 40 stopni Celsjusza. Działy się wtedy rzeczy wielkie i straszne. Na miasto spadła plaga kradzieży. Yankees wygrali mistrzostwa świata w baseballu. Trwało dyskotekowe szaleństwo, eksplodował punk rock. Noce spędzano w kultowych klubach 'Studio 54' i 'Plato's Retreat'. Ale kiedy nadchodziła noc, nadchodził też strach - w Nowym Jorku pojawił się psychopata, strzelający z rewolweru kaliber 44 do przypadkowych ludzi. Morderca, nazwany przez prasę "Syn Sama" ("Son of Sam"), dokonał serii potwornych mordów. Nowy Jork ogarnęła panika. Z właściwą sobie wirtuozerią Spike Lee tworzy panoramiczny obraz wydarzeń tamtego lata - lata Sama. "Mordercze lato" pokazuje, w jaki sposób pod wpływem morderstw Syna Sama dezintegruje się życie na Bronksie, zaufanie zmienia się w strach, a przyjaciele stają się wrogami. Film opowiada prawdziwą historię. "Stare, dobre czasy" - mówi z ironią i nostalgią na początku filmu legendarny dziennikarz Jimmy Breslin, wspominając Nowy Jork 1977 r., kiedy narkotyki i przemoc były wszechobecne, a całe miasto żyło w strachu przed Synem Sama. Breslin otrzymywał listy od Syna Sama, czyli Davida Berkowitza. Zanim jednak Berkowitz został złapany, zabił 6 osób i 7 ciężko ranił.
Bohaterami serialu są dwaj policjanci Starsky i Hutch. Starsky jest uczciwym, praworządnym policjantem, natomiast moralność Hutcha pozostawia wiele do życzenia. Ten niecodzienny tandem tropi przestępców, rozwiązuje zagadki kryminalne. „Starsky i Hutch” to pościgi, strzelaniny i perypetie dwójki stróżów prawa, którzy na co dzień poruszają się specyficznym, czerwonym samochodem.
Młody Ashfaque (Ajay Devgan) marzy o zostaniu bollywoodzką gwiazdą filmową. Dołącza do ulicznej grupy teatralnej, dzięki której rozwija swój warsztat aktorski i realizuje marzenia. Dostaje się do przemysłu filmowego, szybko zdobywa kolejne role i już jako Sameer Khan zostaje supergwiazdą. Sława i powszechny zachwyt wpływają na jego zachowanie. Mężczyzna zaczyna powoli tracić swoją tożsamość, sprzedaje się i zostaje egocentrycznym tchórzem.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…