Filmy bigamista

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje bigamista. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Krull

6,4
Planeta Krull została najechała przez strasznego potwora nazywanego „Bestią”. Jednak dwa rywalizujące królestwa zawarły przymierze przeciwko „Bestii” i jego armii. Zaaranżowano małżeństwo księcia Colwyn syna króla Turlorda z księżniczką Lyssą, córką króla Eiriga. Zjednoczeni będą razem władać ziemią planety Krull. Jednak podczas ceremonii zaślubin Lyssa zostaje porwana przez armię „Bestii” i zabrana do Czarnej Fortecy. Do Colwyna wysłanego z misją ratunkową dołącza jasnowidz, który potrafi przewidzieć lokalizację Czarnej Fortecy, zanim się zmaterializuje, banda złodziei, uczeń magika oraz cyklop.
Drobny złodziejaszek Aleksy (Jerzy Pichelski) chce kupić barkę, aby zaimponować swojej narzeczonej Annie (Ina Benita).
Młoda kobieta jest zdeterminowana by zostać wielką gwiazdą w Hollywood.


Luty 1927. Pogrzeb Marcela Péricourta, najpotężniejszego bankiera Paryża. Jego córka Madeleine musi objąć kierownictwo imperium finansowego, którego jest dziedziczką. Ale ma syna Paula, który niespodziewanym i tragicznym gestem postawi ją na drodze do ruiny i zdegradowania. Rodzi się spisek mężczyzn, którego celem jest ograbienie jej ze wszystkiego, co posiada. Dzięki szerzącej się korupcji w ogarniętej chciwością Francji okresu międzywojennego, Madeleine zrobi wszystko, co możliwe, aby przetrwać i odbudować swoje życie. To zadanie jest tym trudniejsze we Francji, która bezsilnie obserwuje pierwsze kolory ognia, który spustoszy Europę.
Dwadzieścia lat temu, niebezpieczna Octavia Irazábal zabrała niewinnej Fedorze wszystko co kochała - rodzinę, fabrykę perfum i wolność. Po wyjściu z więzienia, kobieta pragnie odzyskać swe dawne życie, córki i majątek, ale nade wszystko pragnie zemsty na podłej Octavii i jej rodzinie. Losy Fedory i jej dwóch córek, Diany i Gaby zostaną nierozerwalnie połączone z rodziną Irazábal zemstą, intrygami i... miłością.
23-letnia Lien (Tran Nu Yen Khe) pracuje jako kelnerka w kawiarni, której właścicielką jest jej starsza siostra Suong (Nguyen Nhu Quynh). Lien mieszka ze swoim starszym bratem Hai (Ngo Quang Hai), który jest aktorem. W rocznicę śmierci matki czworo rodzeństwa, Lien, Hai, Suong i średnia siostra Khanh (Le Khanh), spotyka się w kawiarni, żeby uczcić jej pamięć. Spędzają tam cały dzień i spotkanie to ujawnia wielką zażyłość pomiędzy trzema siostrami. Mówią sobie o wszystkim, szukają u siebie nawzajem rady i pociechy. A jednak każda z nich ma swój sekret. Mąż Suong - Quoc (Chu Hung) jest fotografem w Towarzystwie Botanicznym w Hanoi. Podróżuje po całym kraju. Jego ciągłe wyjazdy zagrażają małżeństwu. Soung i Quoc też mają swój sekret. Mąż Khanh - Kien (Tran Manh Cuong) jest pisarzem. Pracuje w domu. Któregoś dnia wyjeżdża na dwa dni do Sajgonu i podróż ta okazuje się zupełnie inna niż planował. Lien natomiast pozostaje w stanie romantycznego zawirowania. Chce znaleźć męża, który byłby taki jej brat Hai, z którym Lien łączy trochę dwuznaczny związek. Miesiąc, jaki upływa od spotkania w kawiarni, przynosi rodzeństwu trochę rozczarowań, trochę pokus i nieporozumień, trochę wyznań, podejrzeń i rozstań. Każde z nich jednak odkrywa, co kryło się pod rodzinną dyskrecją, taktem, grzecznością.
Mężczyzna w średnim wieku postanawia odmienić swoje życie. Życie i kariera ambitnego młodego prawnika wali się w gruzy na skutek jednego błędu. Kobieta nie potrafi się pogodzić z nieczułością własnego męża. Zazdrosny biznesmen mści się na swym zdolnym pracowniku. Pełna radości życia sprzątaczka czeka na cud. Co łączy wszystkich tych ludzi? Każdy z nich szuka odpowiedzi na to samo pytanie: czym jest szczęście i jak je osiągnąć?
W Algierze w 1993 roku, gdy wybuchła wojna domowa, lokatorzy pani Osmane (Carmen Maura) muszą znosić jej napady gniewu. Jej mąż ją porzucił i prześladuje ją strach przed utratą szacunku. Była bojowniczka ruchu oporu z czasów wojny o niepodległość stara się kontrolować poczynania swojej rodziny, zamiast walczyć z własnymi frustracjami. Gdy dowiaduje się, że jej córka się zakochała, wizja samotności doprowadza tę wciąż bardzo pożądaną kobietę do granic wytrzymałości: symboliczny „harem” pani Osmane jest na skraju rozpadu.
Pani Dubedat kocha i idealizuje męża Louisa, lecz on jest chory na gruźlicę. Kobieta idzie do lekarza i przekonuje go, aby ratował chorego. Lekarz może pomóc tylko kilku pacjentom, musi zatem wybrać, który jest wart wysiłku, ale jest przekonany, że dzięki talentowi Louisa się wzbogaci. Ale kiedy on i kilku jego kolegów spotykają chorego, przekonują się, że jest on w rzeczywistości mówiącym gładkie słówka łotrem. Oprócz tego dowiadują się, że nasz bohater ma drugą żonę, którą opuścił. Więc lekarz ma problem: Czy powinien pozwolić Louisowi umrzeć, pozostawiając panią Dubedat z jej wyidealizowanym obrazem małżonka czy ocalić go i jego talent, ale zmusić żonę do stawienia czoła jego bigamii i pozostałym wadom?
Mężczyzna pracujący jako karnawałowy magik porzuca żonę, gdy dowiaduje się, że jest w ciąży. Ta szuka kolejnej miłości.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…