Filmy nagość, kobieca nagość, morderstwo, przemoc, krew, naga pierś

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje nagość, kobieca nagość, morderstwo, przemoc, krew, naga pierś. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kruk

7,5
Brutalnie zamordowana gwiazda rocka, Eric Draven, po roku powraca do życia, by pod okiem tajemniczego kruka dokonać zemsty na swoich prześladowcach. Obdarzony umiejętnościami paranormalnymi i nadludzką siłą, Eric kolejno likwiduje członków gangu, nieświadomych czekającego ich losu.
Akcja filmu toczy się pod koniec II wojny światowej w Ameryce. Don Vito Corleone (Marlon Brando) jest głową jednej z pięciu mafijnych rodzin w Nowym Jorku. Wraz z pomocą synów, Sonny'ego i Freda, oraz Toma Hagena – który oferuje swoje usługi w zakresie prawnym – cieszą się uznaniem wśród wielu znanych i ważnych osobistości. Wszystko zaczyna się komplikować, gdy Don Vito odmawia współpracy w handlu narkotykami.
Bohaterem opowieści jest pewien rycerz, który wygrywa dla swojego króla rękę córki władcy ościennego państwa. Ten związek przypieczętować ma pokój między królestwami. Pomiędzy księżniczką (Izolda) a wojownikiem (Tristan) rodzi się miłość, a ich namiętne uczucie doprowadza do tragicznych konsekwencji.


Ray Quick to najlepszy płatny zabójca na świecie, obecnie od kilku lat będący na emeryturze. Pewnego dnia Ray dostaje propozycje wykonania jeszcze jednego zadania. Początkowo odmawia, ale poznawszy bliżej zleceniodawcę i powód postanawia je wykonać. Od teraz jego celem stają się, szefowie kubańskiej mafii, odpowiedzialni za śmierć rodziców May. Problem w tym, że tym razem Ray złamał swoje zasady i zaangażował się emocjonalnie, a jak się okazuje nie wszystko jest takie jak wygląda na pierwszy rzut oka.
Jest rok 1000 naszej ery. Na dalekiej północy Skandynawii barbarzyńskie plemię pustoszy spokojne osady, mordując ich mieszkańców. Wśród ofiar jest rodzina nastoletniego Aigina, któremu cudem udaje się uniknąć losu rodziców i siostry. Młody wojownik poprzysięga zemstę. Wyrusza samotnie tropem barbarzyńców. Wkrótce zostaje przez nich pojmany i zmuszony do wskazania kryjówki swoich współplemieńców. Aigin zgadza się, ale to tylko pretekst, by wcielić w życie plan zemsty.
Koniec XV wieku to czasy lokalnej anarchii, niekończących się wojen i bezprecedensowej deprawacji. Włoscy książęta kierują się mottem "exitus acta probat" - cel uświęca środki. Jego autor Niccolo Machiavelli znał osobiście Cezarego Borgię, zachwycał się nim i uczynił bohaterem "Księcia". W tym amoralnym świecie kwitnie jednak na niespotykana dotąd skalę nauka i sztuka. Leonardo da Vinci pracuje dla Cezarego, doradza mu przy ulepszaniu twierdz. Znajdując szczodrych mecenasów, tworzą w tym czasie Michał Anioł, Rafael, Botticelli. Na uniwersytety zjeżdżają łaknące wiedzy młode umysły z całej Europy. W sercu światowego porządku jest Watykan, który pełni funkcję sędziego w konfliktach pomiędzy świeckimi królestwami i cesarstwami. W Watykanie rządzi Rodrigo Borgia, człowiek którego imię stało się synonimem okrucieństwa i którego panowanie pozostało w pamięci potomnych jako jeden z najsmutniejszych rozdziałów historii Kościoła katolickiego. W bezpardonowej walce o władzę wykorzystywał czwórkę swoich dzieci: pierworodnego Juana, rozdartego miedzy wiarą, której sam nie wybierał i swoją ponurą i porywczą naturą Cezara, pełną ideałów Lukrecję i Goffreda, niewinne dziecko, dorastające na łonie rodziny pustoszonej konfliktami.
Druga połowa XIII wieku. Na półwyspie Iberyjskim trwają walki pomiędzy królestwami chrześcijańskimi i muzułmańskimi. Chrześcijański rycerz Rodrigo powraca z wojny do domu. Po przyjeździe dowiaduje się, że jego zamek został zdobyty przez muzułmanów, a jego najstarszy syn został zamordowany przez wojowników Abu Bakra. Rodrigo poprzysięga zemstę.
Debiut reżyserski Gary’ego Oldmana to próba rozliczenia się z demonami swojego dzieciństwa. Zbiorowym bohaterem filmu jest instytucja rodziny. Nic doustnie ukazuje upadek tej instytucji. Sadystyczny Ray (Ray Winstone) i młody Billy (Charlie Creed-Miles) są uzależnieni od alkoholu, narkotyków, a przede wszystkim od rodzinnej przeszłości, która była naznaczona brakiem uczuć, brutalnością i zagubieniem. Mężczyźni nie zauważają, że poprzez swoje zachowanie niszczą nie tylko siebie, ale także ludzi, których kochają.
Matka wraz z córką prowadzą hotel. Po śmierci matki, córka jest skazana na towarzystwo seksualnie skrzywionej klienteli hotelu. Wkrótce tajemnicza, zamaskowana postać, zaczyna mordować dręczycieli dziewczyny.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…