Filmy miłość, relacja rodzinna, walka, więzienie, ciąża

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje miłość, relacja rodzinna, walka, więzienie, ciąża. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Serial jest dramatem prawniczym, obalającym mit o tym, że ciche i spokojne dzielnice miast są całkowicie bezpieczne. W rzeczywistości bywają one niemymi świadkami najczarniejszych nawet zbrodni. Annabeth jest młodą energiczną kobietą, prokuratorem z imponującym wynikiem wygranych spraw sądowych. Z urlopu macierzyńskiego wróciła właśnie do pracy i podejmuje się rozwiązania najtrudniejszych przypadków zbrodni, popełnionych w dzielnicy, w której mieszka. Zapału dodatkowo dodaje jej świadomość, że jednocześnie chroni własną rodzinę i sąsiadów.
Camila Darién, porwana przez piratów ukochana córka kupca don Justa, po czterech latach powraca do rodzinnego miasteczka San Fernando. Dziewczyna w czasie swojej nieobecności była niewolnicą na wyspie La Mariana. Jej bogaty właściciel, zgorzkniały starzec don Timoteo, na przekór rodzinie żeni się z Camilą i czyni ją jedyną spadkobierczynią. Dopiero po jego śmierci, Camila mogła powrócić do domu. Jej bliscy są mocno zaskoczeni, gdyż byli przekonani, że dziewczyna nie żyje. Jej ukochany, kowal Santiago, zdążył już nawet ożenić się z jej siostrą, Ritą. Dawni narzeczeni są zrozpaczeni, ale szanują zawarty akt małżeństwa. W ślad za Camilą, aby odebrać jej majątek, do San Fernando przybywa piękna, lecz niewidoma córka don Timotea, Lisabeta, wraz ze starą opiekunką i przystojnym kuzynem Ricardem. Ricardo jest kapitanem statku pirackiego, na którym przebywała Camila. Już wtedy się nią interesował, a gdy ponownie ją widzi, jego uczucia odżywają. Kobieta, mimo obaw, również jest zafascynowana piratem. Wkrótce oboje rozumieją, że są w sobie bezgranicznie zakochani. Santiago nadal darzący miłością dawną narzeczoną, nie zamierza zostawić jej w spokoju. Między nim, a Ricardo powstaje zacięta rywalizacja. Nieokiełznany Ricardo i skromna Camila, wbrew swym zasadom zostają złapani w sidła ognistej namiętności, która nie podoba się wielu osobom.
Po śmierci męża, Rosaria Parondi z czterema synami - Simone, Rocco, Ciro i najmniejszym Lucą - wyrusza do Mediolanu. Jeszcze za życia ojca wyjechał tam najstarszy syn - Vincenzo, i on teraz musi się zatroszczyć o przyszłość reszty rodziny. Vincenzo zdobywa tanie lokum dla rodziny, ale utrzymać wszystkich nie jest w stanie. Pierwszy zarobek, który trafia się braciom, to uprzątanie śniegu, oglądanego przez nich po raz pierwszy w życiu. Wkrótce Simone angażuje się jako bokser. Talent bokserski ma też Rocco, ale nie lubi walki. Próbuje pracować w farbiarni, lecz wkrótce zostaje wzięty do wojska. On jeden wie, że Simone ma już na sumieniu kradzież.


Debiut reżyserski Gary’ego Oldmana to próba rozliczenia się z demonami swojego dzieciństwa. Zbiorowym bohaterem filmu jest instytucja rodziny. Nic doustnie ukazuje upadek tej instytucji. Sadystyczny Ray (Ray Winstone) i młody Billy (Charlie Creed-Miles) są uzależnieni od alkoholu, narkotyków, a przede wszystkim od rodzinnej przeszłości, która była naznaczona brakiem uczuć, brutalnością i zagubieniem. Mężczyźni nie zauważają, że poprzez swoje zachowanie niszczą nie tylko siebie, ale także ludzi, których kochają.
Dwadzieścia lat temu, niebezpieczna Octavia Irazábal zabrała niewinnej Fedorze wszystko co kochała - rodzinę, fabrykę perfum i wolność. Po wyjściu z więzienia, kobieta pragnie odzyskać swe dawne życie, córki i majątek, ale nade wszystko pragnie zemsty na podłej Octavii i jej rodzinie. Losy Fedory i jej dwóch córek, Diany i Gaby zostaną nierozerwalnie połączone z rodziną Irazábal zemstą, intrygami i... miłością.
Dionizy Złotopolski (Henryk Machalica) mieszka w Złotopolicach wraz z synem Markiem (Kazimierz Kaczor), niezależnym senatorem, najczęściej zresztą przebywającym w Warszawie, i jego żoną Barbarą (Anna Nehrebecka), którzy mają dwóch dorosłych synów. Starszy Waldemar (Andrzej Nejman) jest gospodarzem i prowadzi gospodarstwo. Nie ma szczęścia w miłości i wciąż szuka kandydatki na żonę. Okazuje się, ze znalezienie partnerki, która zgodziłaby się wraz z nim zamieszkać na wsi jest trudne. Młodszy syn – Kacper Złotopolski (Andrzej Piaseczny) to czarna owca w rodzinie. Rzucił szkołę i postanowił rozpocząć karierę muzyka. Druga linia rodu – Gabrielowie mieszkają w Warszawie. Wywodzą się od bliźniaczej siostry Dionizego, Eleonory (Alina Janowska). Jej syn – Wiesław (Paweł Wawrzecki) jest komendantem posterunku policji na Dworcu Centralnym, a jego żona Marta (Ewa Ziętek) prowadzi luksusową kawiarnię. Mają razem syna – Tomka (Piotr Szwedes), który ku rozpaczy rodziców rzucił studia medyczne i rozpoczął karierę akwizytora – jego zdaniem w ten sposób najszybciej dorobi się dużych pieniędzy. Starszy syn Mirek (Radosław Elis) i jego żona Weronika (Agnieszka Sitek) oczekują narodzin pierwszego dziecka. Córka Wiesława z pierwszego małżeństwa, Agata (Paulina Młynarska), pracuje w agencji pośredniczącej w sprzedaży nieruchomości.

PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.
Scarlett O'Hara jest kapryśną córką właściciela posiadłości w Georgii i zakochuje się w Ashleyu Wilkes. On jednak zaręcza się z inną kobietą.
Ciężarna kobieta z Harlemu desperacko walczy, by udowodnić niewinność swojego narzeczonego oskarżonego o przestępstwo.
Akcja serialu rozpoczyna się w chwili śmierci Innocentego VIII, kiedy to Rodrigo Borgia przekupstwem utorował sobie drogę na Tron Piotrowy i zasiadł na nim jako Aleksander VI. Poznajemy też dzieci Rodriga, jego przebiegłych synów - Cezara i Juana, a także przepiękną córkę, Lukrecję. Przełom XV i XVI stulecia obfitował w doniosłe wydarzenia. We Włoszech trwał renesans, Krzysztof Kolumb odkrył Nowy Świat, a w Italii tworzyli Leonardo da Vinci i Michał Anioł. Borgiowie nie znaleźli uznania u współczesnych. Choć postępowali tak samo jak wszyscy, uważani byli za ludzi występnych i bezbożnych. Działo się tak głównie dlatego, że opanowali swoje rzemiosło znacznie lepiej od przeciwników. By osiągnąć cel, gotowi byli popełnić najcięższy grzech.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…