Filmy metro, palenie papierosa, przemoc

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje metro, palenie papierosa, przemoc. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Joker

7,8
8,8
Arthur po wyjściu ze szpitala psychiatrycznego dorabia jako klaun marząc o karierze komika. Niezrozumiany przez społeczeństwo zostaje ofiarą przemocy i obiektem drwin. Pozbawiony możliwości leczenia pogrąża się coraz bardziej w swym szaleństwie.
Spokojny i zrównoważony architekt, po zamordowaniu jego żony i córki przeistacza się w bezwzględnego zabójcę.
Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.


Rebelia

5,9
Rozgrywająca się w Chicago, dziesięć lat po podbiciu Ziemi przez kosmitów, historia kolaborantów oraz stawiających im opór dysydentów.

Salt

6,5
Pewnego dnia do siedziby CIA, zgłasza się wysoki rangą rosyjski agent, który twierdzi, że przesłuchująca go agentka jest szpiegiem. Zdemaskowana Evelyn, chcąc udowodnić po której stronie naprawdę stoi i uratować męża ucieka i robi wszystko by wykonać powierzone jej przed laty zadanie, przynajmniej tak ma to wyglądać dla jej dawnych towarzyszy.
Zwariowane lata 70, początek epoki rock and rolla i rewolucji seksualnej. Małe, katolickie miasteczko gdzieś na południu Irlandii. Tutaj zaczyna się historia młodego chłopaka z niebanalnym podejściem do świata i siebie samego. Urodzony w niewłaściwym miejscu i czasie, porzucony jako niemowlę na schodach kościoła, Patrick od najmłodszych lat wprawia w konsternację swoich bliskich i konserwatywne otoczenie – największą frajdę sprawia mu przymierzanie sukienek wychowującej go macochy. Kiedy w miasteczku zabraknie miejsca dla jego ekstrawagancji, Patrick wyruszy w zaskakującą i nieoczekiwaną podróż do serca Londynu, gdzie być może uda mu się znaleźć to, czego tak usilnie szuka...

W pogoni

7,4
Były policjant, obecnie alfons - Jung-ho – ma problem z powodu znikających „podopiecznych”. Wysyłając kolejną dziewczynę do klienta nie orientuję się w porę, że numer, z którego dzwoniono jest tym samym, jaki wyświetlał się przy ostatnich zleceniach dla zaginionych kobiet. Zaczyna więc śledztwo na własną rękę w poszukiwaniu Mi-jin, ostatniej zaginionej. Doświadczenie z okresu służby pomoże, ale ten przypadek przerośnie wszystko, z czym miał do tej pory do czynienia.
Debiut reżyserski Gary’ego Oldmana to próba rozliczenia się z demonami swojego dzieciństwa. Zbiorowym bohaterem filmu jest instytucja rodziny. Nic doustnie ukazuje upadek tej instytucji. Sadystyczny Ray (Ray Winstone) i młody Billy (Charlie Creed-Miles) są uzależnieni od alkoholu, narkotyków, a przede wszystkim od rodzinnej przeszłości, która była naznaczona brakiem uczuć, brutalnością i zagubieniem. Mężczyźni nie zauważają, że poprzez swoje zachowanie niszczą nie tylko siebie, ale także ludzi, których kochają.
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Dramat przedstawiający historie chłopaka, którego przyjaciele nie żyją, są uzależnieni od narkotyków lub odsiadują wyroki w więzieniu. Chłopak wierzy, że został uratowany przez tzw. "świętych".
Słowa kluczowe

Proszę czekać…