Filmy kobieca nagość od przodu, rozbieranie

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość od przodu, rozbieranie. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.
Dominika Egorova (Jennifer Lawrence) zmuszona zostaje do przyjęcia roli „jaskółki”, specjalnie szkolonej uwodzicielki na usługach rosyjskich służb specjalnych. Uczy się używać swego ciała jako broni i robi wszystko, by nie utracić własnego „ja” w trakcie szkolenia, które zaprzecza godności człowieka. Udaje jej się stawić czoło niesprawiedliwemu systemowi i staje się bezcennym nabytkiem dla swych przełożonych. Jej pierwszym celem okazuje się Nate Nash (Joel Edgerton), agent CIA, który prowadzi ściśle tajną infiltrację rosyjskiego wywiadu. Dwoje młodych agentów wpada w pułapkę namiętności i kłamstw, która zagraża ich przyszłości, międzynarodowym sojuszom i bezpieczeństwu obu mocarstw.
Wstrząsająca opowieść o niezwykłej parze duńskich artystów – Gerdzie i Einarze Wegenerach. Gerda była utalentowaną rysowniczką i malarką, największą popularność przyniosły jej prace o charakterze erotycznym. Na pewnym etapie jej kariery do obrazów i rysunków w kobiecym przebraniu zaczął jej pozować mąż – Einar. Stało się to początkiem wielkiej transformacji mężczyzny, który odkrył w sobie kobietę. Einar Wegener jest pierwszym znanym przypadkiem chirurgicznej zmiany płci (1930 r.). Po transformacji stał się Lili Elbe. Na każdym etapie zmiany wiernie towarzyszyła mu Gerda.


Historia Jordana Belforta, który błyskawicznie znalazł się na szczycie kariery. Jego rozrzutny styl życia sprawił, że wzbudził zainteresowanie FBI.
Akcja Paryża, 13. dzielnicy rozgrywa się pośród wieżowców i esplanad paryskiego blokowiska, tutejszego Chinatown. Na tle surowej, brutalistycznej architektury uczucia i ciała bohaterów wydają się szczególnie kruche i podatne na zranienie. Emilie zakochuje się w swoim sublokatorze Camille'u. Ten podejmuje erotyczną grę, ale broni się przed uczuciami – do czasu, gdy poznaje Norę, która ma obsesję na punkcie Amber, tajemniczej dziewczyny pracującej na seks-kamerce. Jacques Audiard misternie krzyżuje i plącze drogi swoich bohaterów i z niebywałą lekkością kreśli na ekranie portret współczesnych kochanków: śmiało otwierających drzwi do swoich sypialni, ale trzymających serca pod kluczem.
Druga Wojna Światowa, okupowana Francja, stary rzeźbiarz (w tej roli wybitny francuski aktor Jean Rochefort), znajduje na rynku w swoim miasteczku młodą, piękną uciekinierkę z obozu. W zamian za dach nad głową proponuje jej pozowanie do jednej ze swoich rzeźb. Pomimo dzielących ich różnic, sztuka sprawia, że tych dwoje zaczyna łączyć szczególna więź złożona z zachwytu, fascynacji, podziwu dla urody i mądrości. Hipnotyczny obraz, będący niczym więcej jak czystą pochwałą piękna. W jednej z głównych ról zobaczymy dawno nie widzianą włoską gwiazdę kina - Claudię Cardinale.
Artemisia Gentileschi była jedną z pierwszych dobrze znanych malarek. Film ukazuje jej młodość, gdy była pod opieką swego ojca, malarza Orazio Gentileschi. W 1612 roku Artemisia zeznawała w sądzie w obronie swojego nauczyciela, Agostino Tassi, który oskarżony był o jej zgwałcenie.
Na pokładzie statku wycieczkowego, Emmanuelle (Natalie Uher) i cztery najpiękniejsze modelki podróżują w głębi amazońskiej dżungli. Egzotyczna sceneria zachwyca je do chwili, gdy zostaną pojmane przez tajemniczego bossa narkotykowego.
Osobowość telewizyjna Robert Danvers (Peter Sellers), niezmiernie próżny drań, codziennie uwodzi młode kobiety, nigdy nie pozostając z nimi na długo. Swoją partnerkę spotyka w 19-letniej Amerykance Marion (Goldie Hawn), która jednak odrzuca wszelkie jego romantyczne złudzenia. Jej szczerość i cynizm początkowo go zniechęcają, ale gdy widzi, jak zrywa ze swoim chłopakiem rockmanem, jest w niej zauroczony i zaprasza ją na idylliczne dwa tygodnie we Francji. Kiedy wracają do Londynu, prasa myśli, że są małżeństwem...
Film jest satyrą na wszystko co w latach 60 było modne w Stanach Zjednoczonych. Na celownik trafiają: LSD, religie wschodu, protesty antywojenne i hippisi. Główną bohaterką jest młoda kobieta, która poprzez udział w kilku nietypowych, a nawet dziwacznych eskapadach miłosnych z grupką równie nietypowych postaci, dąży do przebudzenia erotycznego, a także pełnej wolności od krępujących zasad poprzedniego pokolenia.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…