Filmy pijaństwo, nagość, kobieca nagość, picie, taniec, przemoc

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pijaństwo, nagość, kobieca nagość, picie, taniec, przemoc. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Tulipan

6,7
Jurek młody rybak z wybrzeża pragnie życia w dobrobycie i luksusie, czego nie może mu zapewnić praca na kutrze. Postanawia wykorzystać swój urok osobisty i pomysłowość… Wkrótce dochodzi do perfekcji w sztuce uwodzenia naiwnych dziewczyn. Kiedy zyskuje ich zaufanie, perfidnie okrada z pieniędzy i kosztowności. Pokrzywdzone z poczucia wstydu i śmieszności nie zgłaszają popełnionych przestępstw, tym bardziej, że często same dobrowolnie oddają oszustowi posiadane dobra.
Serial opowiada o dojściu do władzy katalońskiego kardynała, który starał się założyć dynastię, aby panować nad światem. W tym celu musiał nieustannie udaremniać spiski kolegów kardynałów i świeckich władców, a także prowadzić sprytną grę, by powstrzymać rywalizację pomiędzy braćmi, grożącą rozbiciem rodziny. Prawdziwa historia rodu Borgiów to opowieść o intrygach i władzy, przemocy i zbrodni, pożądaniu i kazirodztwie, polityce i religii, zdradzie i odkupieniu. To historia urzekająca, pouczająca i bardzo współczesna.
Pełna namiętności, barwna opowieść o najpotężniejszym rodzie renesansowego Rzymu, który zapisał się w historii zamiłowaniem do władzy, skrytobójstwa i intryg. Wywodzący się z Hiszpanii kardynał Rodrigo Borgia (Jeremy Irons) to jedna z najpotężniejszych osób na Półwyspie Apenińskim. Wytrawny polityk, dyplomata i intrygant, jest jednocześnie namiętnym mężczyzną i ojcem gromadki nieślubnych dzieci. Gdy w 1492 roku zostaje wybrany papieżem, przyjmuje imię Aleksandra VI. Ma jeden podstawowy cel – uczynić swoje dzieci najbardziej wpływowymi ludźmi Rzymu. Serial koncentruje się na postaciach syna Borgii Cesarego (François Arnaud), zdolnego polityka, pierwowzoru Księcia ze znanej rozprawy Machiavellego, oraz jego pięknej córki, Lukrecji (Holly Grainger), która stała się narzędziem powiększania wpływów rodziny.


Groźny przestępca, Frank White (Christopher Walken), po długoletnim pobycie w więzieniu postanawia odzyskać wpływy. Buńczucznie zapowiada przejęcie kontroli nad całym handlem narkotykami w Nowym Jorku, grożąc usunięciem każdego, kto stanie mu na drodze. Wraz ze swym murzyńskim gangiem stopniowo eliminuje kolejnych przeciwników zręcznie wymykając się policji. Wspomagając finansowo podupadający szpital dziecięcy zjednuje sobie przychylność biedniejszej części społeczeństwa, a lokalna prasa bulwarowa kreuje go wręcz na bohatera. Na drodze do zdobycia pełni władzy staje jednak równie nieustępliwy detektyw Bishop.

Camelot

6,3
Wraz ze śmiercią króla Uthera (Sebastian Koch) Brytanii zaczyna zagrażać widmo chaosu. Potężny czarodziej Merlin (Joseph Fiennes) widzi przyszłość królestwa w mrocznych barwach. Chcąc zapobiec kryzysowi przekazuje władzę impulsywnemu i szlachetnemu młodzieńcowi o imieniu Artur (Jamie Campbell Bower). Nikt o nim wcześniej nie słyszał, jednak okazuje się, że jest on prawowitym następcą tronu, synem zmarłego króla Uthera. Na to nie może pozwolić ambitna i bezwzględna przyrodnia siostra Artura, Morgan (Eva Green). Wykorzysta ona wszelkie możliwe siły - naturalne i ponadnaturalne - aby obalić młodego władcę. Przed Arturem czas próby.
Bezrobotny akrobata cyrkowy Abel Rosenberg (David Carradine) zna tylko jeden sposób przetrwania na arenie surrealistycznego cyrku, którym był Berlin w roku 1923 - jest to notoryczne pozostawanie w stanie nietrzeźwym. Jednak nawet to zamroczenie nie jest w stanie przysłonić zagrożenia i przerażającej tajemnicy - wszyscy jego znajomi, nawet ci najdalsi, giną w okrutny sposób. Czy Abel ocaleje, czy też jego umysł i dusza ulegną całkowitej destrukcji?
Historia o niesprawiedliwości społecznej. Monumentalna kronika konfliktów chłopów z właścicielami ziemskimi na początku XX wieku we Włoszech. Dochodzi do konfrontacji między młodym wieśniakiem a pierworodnym synem miejscowego dziedzica.
Debiut reżyserski Gary’ego Oldmana to próba rozliczenia się z demonami swojego dzieciństwa. Zbiorowym bohaterem filmu jest instytucja rodziny. Nic doustnie ukazuje upadek tej instytucji. Sadystyczny Ray (Ray Winstone) i młody Billy (Charlie Creed-Miles) są uzależnieni od alkoholu, narkotyków, a przede wszystkim od rodzinnej przeszłości, która była naznaczona brakiem uczuć, brutalnością i zagubieniem. Mężczyźni nie zauważają, że poprzez swoje zachowanie niszczą nie tylko siebie, ale także ludzi, których kochają.
Codzienne życie zwykłych ludzi – pracowników laboratorium w jednym z instytutów medycznych w Warszawie oraz ich rodzin. Losy i drogi życiowe głównych bohaterów przecinają się w coraz to nowych punktach, powstają różne nowe relacje. Na przemiany w życiu prywatnym głównych postaci niebagatelny wpływ mają coraz dynamiczniejsze przekształcenia związane z rokiem 1989.
Historia brytyjskiej sceny muzycznej od lat siedemdziesiątych do wczesnych lat dziewięćdziesiątych. Tony Wilson jest ambitnym, ale sfrustrowanym prezenterem telewizyjnym, szukającym swojego powołania. Po koncercie mało znanego wówczas zespołu Sex Pistols namawia stację telewizyjną, by nagrała ich występ. Ruch okazuje się strzałem w dziesiątkę. Niedługo potem do jego drzwi zaczynają dobijać się kolejne kapele z manchesterskiej sceny punkowej. Niesiony na fali muzycznej rewolucji Wilson wraz z przyjaciółmi zakłada legendarną wytwórnię Factory Records, dzięki której zespoły takie jak Joy Division i New Order na zawsze odmieniły oblicze muzyki.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…